Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av nettisheltenkelt - 27 oktober 2014 18:49

Måndag....behöver jag säga mer....


Helgens mat = + 1.1 kg....bra jobbat av mig, fatta väl det i o för sig men irriterande....men så blir det när man e lat o hatar att göra mat.


Var på Blomsterlandet idag o blev påkörd.....hur tänkte han där när han kör på mig på en måndag, är på kroniskt dåligt humör på måndagar......svängde ut o trafiken mittemot kör samtidigt, precis rundat hörnet, kolla i backspegeln o när jag titta framåt igen fick jag ställa mig på bromsen o tutan, idioten kör in precis framför mig, tur jag reagera så snabbt annars hade det smällt mer, nu skrapa hans släpkärra upp framsidan på min bil.....fick kört ikapp honom o försökte få han att stanna men nähä......det var en bil från ett företag där inte hissen går ända upp på alla så det säger väl resten......åkte o handla o vem fick jag se där om lilla idioten......gick fram o gav honom e go utskällning, han hade inte märkt att han kört på mig.....nähä, inte att jag fick tvärnita o tuta på dig heller....snacka om ufo varning på såna :(


Nu ska det snart bli den sista blåsiga promenaden idag, har fått igång stegräknaren igen o har gått det jag ska idag....nåt som e bra iaf, fast det är måndag :)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards