Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av nettisheltenkelt - 8 oktober 2014 10:56

Har skött maten väldigt bra, i söndags åt jag inte mycket men åt smågodis på kvällen för att jag sen skulle sluta....i måndags år jag perfekt o en ynka liten chokladbit, varför vet jag inte riktigt o gick 2 långpromenader + vanliga promenader med Dio.....nåväl när jag vägde mig igår morse hade 8 hg försvinnit, då får man en go kick......men igår  blev det lite omstök på kvällen o efter som jag vägrar att göra pannbiff halv nio på kvällen så blev det pizza......o gissa vad....grattis o välkommen tillbaka mina 8 hg, får ju faktiskt skylla mig själv......ah, bara o fortsätta idag o jag känner ju skillnaden i magen hur man känner sig när man äter bra o nyttigt mot när man äter pizza............dagen är ju inte slut så jag får väl dra runt Dio några ggr idag med.


Har köpt såna där små värmeljus med batterier, varför......jo för ibland så är det mörkt o grått på em nu på hösten o jag brukar aldrig tända värmeljus eftersom jag springer in o ut så mycket med Dio men nu kan jag tända ett sånt utan att glömma o släcka det, jag tycker dom är helt ok, har ett i blomman jag la in på bild igår, vet inte om ett sånt batteri håller länge men det märker jag väl :)


Nu blåser det o regnar på tvären o jag ska fortsätta min dag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards