Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av nettisheltenkelt - 12 oktober 2014 21:20

Söndag kväll......imorgon måndag.....gaahh, vill inte.......nåja här har det blivit grejat i helgen, har ju 2 sovrum, 1 litet o 1 stort, jag o Benny har haft det lilla o det stora har varit typ gästrum till barnen o barnbarnen när dom e här. Det har fungerat bra men jag har tröttnat på att knö mig runt när jag ska bädda o dammsuga ska vi inte prata på.....man är ju inte jättesmidig nu för tiden.....så nu när Benny var ledig i lördags bytte vi o gudars så gött det var, nu blir det inte megaplats för barnen men det funkar o sova o dom små leker ju ändå inte där inne utan är där vi är.......idag var det riktigt trevligt att bädda, utan att bryta alla kroppsdelar.....haha :)


Eftersom jag inte har ont i mina knä sen förut :P var jag ju tvungen att slå i knäskålen i ett vasst hörn när vi greja, det gjorde nåt så jävla ont en sån vidrig smärta, svetten bara börja rinna av mig, o jag höll på att kräkas o fick lägga mig ner på golvet för det kändes som jag skulle svimma.....kände tårarna i ögonvrån o jag fick inte fram ett ljud att ropa på Benny, som tur var kom han in i rummet så han fick hjälpa mig upp, undra vad jag träffa där, måste varit nån nerv el nåt.....helt övertygad om att knäskålen hade gått i småbitar......o konstigt är det syns inte ett smack på knät, inte ens ett litet blåmärke.


Nu ska jag fixa i ordning lilla rummet, har beställt en ny fönsterlampa, o så ska jag köpa en stor schablon i silver som jag hitta på nätet.....men det fanns ju några o välja på o jag kan ju inte bestämma mig, hade varit lättare om det bara va en som va snygg.....


Har lyckats promenera mina 10 000 steg alla dagar utom idag, idag är det vilodag, o jag tror jag har gått ner ett kilo....känns bra :) Hoppas jag inte tröttnar, brukar ju göra det rätt lätt annars.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards