Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av nettisheltenkelt - 20 oktober 2014 11:35

Hatar verkligen hösten.........mörkt, dystert, blåsigt, regnigt......kan komma på hur många ord som helst om denna årstid......men absolut inget positivt ord, finns bara inget :(

Efter alla år har jag lärt mig att fundera på varför jag mår som jag gör och om det finns nåt jag kan ändra på som gör att jag skulle få bort det där jobbiga.........hm, visst vet jag... men hur fan tar man bort en årstid.....tända levande ljus på kvällen, sitta inne o kura......visst, roligt en kvart


Saker som jag brukar tycka är roligt annars är nu bara ......ork......känns som allt bara är ....ork....

Jag borde inte lägga så mycket energi på o fundera på detta men det blir bara så.....för att det påverkar mig så negativt......tycker t o m att det är såååå jobbigt att gå ut med Dio, jag tror min negativa energi påverkar honom oxå stackarn.....


Så är det måndag idag oxå.....ännu ett hatobjekt i mitt liv.......borde stänga in mig i en garderob o komma ut när jag är positiv igen.......när nu det är :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards