Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av nettisheltenkelt - 6 oktober 2014 21:52

Nu fick jag hjälp o vända bilderna rätt :)           



Min ögonsten     


Av nettisheltenkelt - 6 oktober 2014 17:01

Idag är det måndag, finns inget som jag o en måndag har gemensamt, vet väl dom flesta vid detta laget, har ändå försökt att känna mig positiv idag o tagit två långa promenader med Dio........o vad kan passa bättre än att vakna ur en mardröm på måndag morgon oxå, jag drömmer mkt sällan el jag kommer aldrig ihåg mina drömmar iaf, men det finns två saker som återkommer på olika sätt, dom är så där verkliga oxå så man inte vet när man vaknar om det hänt el inte.....sen ligger dom nånstans bak i huvudet under dagen, himla tur att det är långt mellan gångerna.


Idag har jag ätit nyttigt, tagit hem en app i telefonen, "mina spår", kanske kan ge lite mer lust att tänka neråt i vikt...

om nu min lilla älskade hund oxå hade tyckt det varit roligt med en power walk hade det ju varit väldigt trevligt......får ta o lägga in en extra promenad utan hund dom dagarna jag orkar. 


Jag hoppas o önska att jag kan skriva här imorgon att jag inte åt nåt godis ikväll, hatar detta socker beronde o det tar ju bara 3-4 dagar så är det borta, det vet jag sen gammalt, så nu måste jag försöka peppa mig själv att klara detta :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards