Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av nettisheltenkelt - 5 oktober 2014 15:36

  Tänk om jag kunde fatta varför bilderna hamnar på fel håll......nu kommer jag ihåg varför jag tröttna på bloggen, inget kul o lägga upp bilder när det blir fel :(


Nå väl.....mitt minne har ju funkat så där länge men så är det nog för dom flesta, man kan tycka att det är lite småroligt ibland :) men nu känns det inte småroligt längre utan skrämmande, att göra saker som man inte kommer ihåg, hällde upp kaffe här om dan o när jag kom ut på balkongen stod det redan en mugg där.....att inte komma ihåg att man hällt upp en mugg kaffe är lite skrämmande......härom dan fick jag ett visitkort av min dotter o jag la det på en bricka i köket för jag skulle lägga det i min plånbok........när jag skulle ha det var det puts väck, känslan inte nu igen dök upp.............fråga Benny om han tagit det men det hade han inte, nu på fm ropa Benny ut mig i köket o då satt kortet bakom en kylskåpsmagnet.......inte ett minne av att jag satt det där.......det är faktiskt kusligt.


Jaha hur gör man nu, funderar man på om det är normalt el skiter man i det, men det är ju det att jag inte kommer ihåg som jag tycker är otrevligt, man kan ju glömma nycklar o handla saker o sånt men detta känns lite knepigare.....får väl hoppas att det inte händer mer :P


Nu ska jag åka o handla o jag vet inte vad jag ska göra för mat, tycker inte om att göra mat o sen kommer det en period då jag verkligen hatar det o det finns noll fantasi i matväg.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards