Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av nettisheltenkelt - 7 oktober 2014 21:58

Idag har hösten verkligen visat sin rätta sida, jättekallt o blåsigt på dagen o nu på em kom regnet......men nu när jag varit ute me Dio sista gången tycker jag det låter väldigt mysigt när man hör blåsten o regnet.

Idag fick jag lust att pyssla med något så jag tog en sväng till Blomsterlandet o köpte några miniväxter o hem o rota fram en kruka o annat som jag liggandes i skåpet, så jag fick ihop en kruka med lite blomster o annat krafs i.....blev väldigt nöjd, blomsterlandet har varit en stor favorit för mig som gillar inredning men dom har inte lika mycket nu för tiden, el så är det kanske jag som inte gillar va som är på modet i inredningsväg nu......hitta en väldigt snygg adventsstjärna till fönstret men jag vet inte.......den var inte gratis o jag är inte så mycket för julsaker så jag vet om jag tycker det är värt pengarna.


Blev pizza till middag nu sent på kvällen så nu har jag kokat potatisen som jag skalat förut så får det bli stekt potatis imorgon, sen var jag tvungen att sätta på en 60 maskin.....o haha...den skulle bara ta 4 timmar, en riktig skittvättmaskin, nu är det hyreslägenhet annars hade den åkt ut för längesen, hitta iaf en knapp så jag fick kortat ner den till 2,5 timmar........ingen katastrof heller, för vill jag kan jag ha sovmorgon i morgon :)


En bild på min blomstergrupp

 

Oj det blev en stooor bild :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards