Alla inlägg den 28 april 2016

Av nettisheltenkelt - 28 april 2016 15:09

Igår blev det kastrering på Lilleman, min dotters katt, blev lite komplikationer, så det blev 4 vändor till veterinären men till slut blev det bra, tog med Ozzy o vägde honom, helt ok vikt men lite till ner skadar inte.


Blev ju lite rörigt igår o Ozzy fick inte lika mkt tid som vanligt o det märktes igår kväll, rejält busig var herrn, kul att busa med honom, han är försiktig när han biter, märks att han fattar att han biter i mig.

Idag blev det lite sovmorgon o en lång promenad på det, sen tog vi skogen på dan o åh va glad han blev, det va en som behövde springa, han lyssnar på pipan o kollar va jag vill men komma är inte roligt ibland, idag fick han bara vara o springa runt som ett yrväder, gömde mig ett par ggr när jag fick tillfälle o han hittar mig alltid, han är bäst min lille slufs !!


Snart matdags, fortfarande inte intressant att äta på morgonen så jag hoppar det o tar bort maten när det inte passar.


Skule gärna vilja ha lite varmare väder ute nu, så kallt, sjukt att behöva längta efter vantar när man är ute :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards