Alla inlägg den 10 april 2016

Av nettisheltenkelt - 10 april 2016 19:09

Idag har det varit en underbar vårdag, planterat lite penséer, vita så klart, ställt i ordning lite på balkongen, Jussi har hjälpt till :) Har varit ute några promenader med honom idag, gått så där sakta o bara njutit av vädret .....o vi har träffat gamla hundkompisar, såna jag o Dio bruka gå på o stå o prata med, så roligt, blir så glad...har inte sett många av dom eftersom jag inte har varit ute o gått på ett tag......en av dom sa....men nu ser du ju ut som Annette igen...o jag svara...-haha, jag känner mig som Annette igen :)


Imorgon ska jag se om jag kan lämna slufs själv några kortare stunder o se hur han gillar det, han kan va ensam men jag börjar lite försiktigt eftersom detta är ett nytt hem för honom.


Snart dax för kvällsmat o idag blir det tidigt i säng, känns så i ögonen iaf :)

Av nettisheltenkelt - 10 april 2016 09:35

Vakna tidigt, Eveline är morgonpigg o Jussi blev ju himla glad. Gott att ha dom runt sig.


Senare på dagen kom Madde o dom från Strömstad o hälsa på, Linnea mitt goa barnbarn var övertygad om att hon skulle få träffa Dio, för han har ju varit hos moster o inte i himmelen...hon blev så glad när hon kom o dom tyckte så mkt om varandra, hon såg nog själv att det var en annan hund o kalla honom Jussi till slut, när dom skulle åka hem ville hon att han skulle följa me, söta unge :)


Kamma herrn igår, vilket han inte tyckte va sån höjdare, ville gärna hjälpa till o skulle inte stå still....men det kommer säkert, tog hjälp av min man o falukorv så jag fick klippt svansen så den ser ut som en goldensvans, ska försöka mig på, om det går, att klippa lite runt trampdynor o tassarna, dom ska ju se ut som typ en kattass, dom är jättefina men nån gång måste man börja. Idag skiner solen så vi får se vad denna dagen bjuder på :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards