Alla inlägg den 6 april 2016

Av nettisheltenkelt - 6 april 2016 13:26

Blev aldrig nån ork att skriva mer igår, lite som att skaffa barn....helt slut.


Igår eftermiddag gick vi iaf bort till en skog nära oss o jag släppte honom så han fick springa, gick så bra, kom när jag ropa, så vi träna lite inkallning o massa beröm o godis, lite senare kom husse hem, honom tycker vi om :)


Min dotter o barnbarn dök upp så jag passa på att åka o handla, hade oxå funkat bra, han är duktig denna lille killen.

Börja med lite kontaktövning i köket, börjar bara lite smått för att kolla läget.....men busar gör vi massor !!


Imorse väckte han mig tidigt, o när vi varit ute o kissat gick han o la sig o somna i två timmar, tack för den ;)

Promenaderna går inte så fort, såååå mkt att lukta på o så mkt nytt, fast vi har all tid i världen så vi tar det som det kommer, för en stund sen gick vi bort i skogen o skulle kissa så jag släppte honom o han är superduktig.......så hörde jag min granne ropa på mig o då dök hon upp med sin hund, han titta men sprang inte fram, fick ropat med mig honom o det blev lite cirkus för han trodde vi lekte jage, fick ta fram min grova röst ....då stanna han. Hundarna ska få hälsa på varandra när Jussi har bott in sig lite, så jag hoppas att det uppstår tycke o jag o grannen kan göra saker tillsammans med hundarna.

Köpte en visselpipa igår som jag ska se till att få ett snöre i o ha runt halsen, alltid bra att ha med sig :)

Nu sover lille slufs o ska få mat sen, så får vi se vad resten av dagen bjuder på :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards