Alla inlägg den 15 april 2016

Av nettisheltenkelt - 15 april 2016 19:31

Riktigt skitväder idag, hoppas det snart är dags för sol igen.


Idag har vi börjat med med två ggr om dagen, blir lite lättare att lägga upp dagen, nu fick han mat vid halv fem o så ska jag se om det räcker att vi går ut sista gången vid halv nio, tror han klarar det.


Gick en promenad med kompisen igår igen o det funka fint, Magoo är fem år o talar om var skåpet ska stå när han tycker det blir för mycket, vi ska ses till veckan igen så får vi se va gör då....skynda långsamt.


Vi har inte varit i skogen idag, det är så vidrigt smutsigt o jag o Ozzy har faktiskt helgstädat idag, han är med överallt o rör, så dra in honom i duschen hade jag ingen lust med idag, får bli ett lördagsnöje istället....idag har vi däremot tränat stanna, börjar arta sig, sen kontakt, när han söker kontakt med mig blir det godis, det har han fattat men idag har jag varit lite mer på honom med att jag söker kontakt o han ska lyssna, det är lite värre för det finns så mkt gott att lukta på överallt, bara att träna på.


Vi körde lite sitt, ligg, stanna kvar här inne förut o leta godis....sen en godis under en liten plastburk, den löste han galant genom att lyfta på burken :) duktig kille, får bli nåt tyngre nästa gång.


Nu tar vi helg :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards