Alla inlägg den 8 april 2016

Av nettisheltenkelt - 8 april 2016 19:14

Idag har vi tagit det lite lugnt, jag har varit jättetrött, har städat lite o Jussi hjälper gärna till att damma o svabba golvet...dammsugaren tycker han att jag får ha för mig själv ;)


Igår va han inget pigg på att äta o i morse åt han inget, så när han fick mat på em titta han bara på det men efter 5 min åt han.....sen när vi kom hem spydde han :( Han får hoppa över maten ikväll o vila magen så blir det nog bra....den här lille herrn han luktar på allt o man får verkligen kolla så inget åker in i munnen, det är väl det som har hänt misstänker jag...han kör ner nosen o rotar överallt så idag när vi va ute tog vi ett snack om att han faktiskt inte har ett tryne o ska böka runt....vet inte om han va så intresserad av vad jag hade att säga ;)


Eveline är här hos oss o ska sova här i natt, han är så underbar med henne, håller sig bara lugn o hon klappar o klappar   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards