Alla inlägg den 14 november 2014

Av nettisheltenkelt - 14 november 2014 18:22

Idag åkte jag till Ikea o åt lunch med min stora dotter o hennes lilla docka,  vi var där vid halv tolv o jag hade inte ätit frukost.....stod o fundera i kön om med skulle bli macka o kaffe el lunch, det blev schnitzel med pommes......till frukost....ska jag aldrig äta mer till frukost kan jag lova, har varit proppmätt nu i sex timmar.......så nu har jag lärt mig det, ingen middagsmat till frukost :P


Sen strosa vi runt på Ikea o en tur över till Torp o handla, den stunden på Torp räckte för att mina ben skulle säga tack för idag, sa till min dotter att jag ska ha kaffe o ladda om benen innan jag går ut med Dio.

Smart som jag är fick jag med mig grannen bort i skogen o hundarna kunde springa o leka utan att jag behövde gå så mycket.....phu för att ha trötta ben o knä.

Var tvungen att gå en sväng med Dio nu o tjoff sa det så var benen som spagetti igen, nu ska jag inte gå en meter mer idag i onödan, väntar på Benny så vi kan äta lite kyckling, börjar bli lite hungrig igen nu o väldigt trött.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards