Alla inlägg den 3 november 2014

Av nettisheltenkelt - 3 november 2014 19:31

Skulle verkligen få bort måndagar ur mitt liv.......finns två sätt har jag kommit på, antingen sova söndag kväll till tisdag morgon, funkar inte då jag har hund, så det får väl bli att sitta på en stol hålla för öronen o blunda o tänka.....jag är inte rädd, måndagen är snart borta :P 

Fattar inte varför allt händer på måndagar, min stora dotters bil starta inte så Benny fick iväg o bogsera den......min lilla dotters man blev akut sjuk på vägen till jobbet i Norge.......potatisen koka över för mig o det var en hel sjö på spisen,där nånstans glömde jag använda mina hjärnceller..... fick tag i två meter papper o torka, då börja det glöda o ryka i pappret, fick kastat det i slasken o spola vatten på skiten.......under tiden brändes falukorven i stekpannan........har inget mer att säga om denna dagen :(


Fick klippt till Dio lite undertill, väldigt lång päls på sina ställen o han blir supersmutsig, han är inte den som går in med ett leende på läpparna i duschen så man kan lösa det lätt..........sen är han ju tvungen att kolla vad jag gör när jag klipper så han är väääldigt hackigt klippt kan man säga......men det är vinter o då spelar det ingen roll tycker jag :P


Fick bytt gardiner i mitt sovrum o målat min spegel, absolut inte för att jag kände för det.....utan för att jag tvinga mig till det !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards