Alla inlägg den 2 november 2014

Av nettisheltenkelt - 2 november 2014 18:44

November igen, snart fyller min lilla dotter år....presenten är fixad o det är gött, bra när dom säger vad dom vill ha :)

I fredags var det barnbarn för hela pengen, från tidig morgon till lördag morgon......var lite mör igår, men dom är så snälla att ha så det är aldrig några problem.


Igår kväll blev det avkoppling för mig o Benny, en trevlig kväll, orkade faktiskt inte ta mig till kyrkogården o tända ljus men mina stora dotter gjorde det, så hon fick sköta det för vår familj i år.


Smhi visa en snöflinga på torsdag, får se om det blir så, jag gillar när första snön kommer, det är lite mysigt.......men sen kom jag att tänka på att om en månad är det första advent, blah, upp med massa skit, ljusslinga ute är himla fint o mysigt men jag vet inte om jag gillar det inne, fast det tillhör ju så en stjärna i kök o vardagsrum får det väl bli......är ju ganska tråkig med detta med jul, är väldigt nöjd när nyårsdagen kommer o man kan plocka ner det....då är julen slut för mig o ett nytt år har börjat, fast julen håller väl på lite längre men jag är trött på den innan julafton.


Har en stor spegel på väggen som jag ska måla imorgon tänkte jag, finns alltid lite att syssla med om man vill....om det inte hade varit för att det är måndag imorgon o min hatdag, känner jag mig själv rätt så lär det inte finnas humör för något imorgon    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards