Alla inlägg den 11 november 2014

Av nettisheltenkelt - 11 november 2014 22:32

Idag vakna jag till uppehållsväder, det är fantastiskt dessa tider :) Tog en liten längre morgonpromenad med Dio, känns som det är bäst att passa på, greja lite här hemma sen blev det Torp för att handla mat, gick även in på Plantagen, är inte ofta i den affären, tycker dom e lite dyra på blommor....men....jag hitta två blommor, konstgjorda, som trivs hos mig....tur det finns såna oxå, har verkligen tröttnat på växter annars, dom bara dör hela tiden......sen fick jag ju handlat tråkig mat ......åkte hem o tänkte ta en långpromenad men då ringde Madde o var här i stan o fråga om jag ville komma till Torp o äta mat, det ville jag ju, bäst att ses när tillfälle ges :) Kul att träffa Linnea, vi åt på Max, bästa hamburgarna, Mc Donald...släng er i väggen, det kommer jag aldrig mer att äta har jag lovat mig själv.


När jag kom hem igen gav jag Dio mat o sen blev det en långpromenad, när vi nästan var hemma dök Lukas o Larissa upp bakom oss (Dios bästa hundkompis) hon hade dragit i kopplet o pipet hela vägen efter oss tills dom kom ifatt, dessa underbart söta hundar, sen fick dom leka loss på gräset här hemma en stund, lyckan var total som vanligt för dom två.


Är inte vidare trött just nu så jag ska ta en dusch o se om John Blund behagar att dyka upp om en stund, tycker inte om när han är försenad   



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards