Alla inlägg den 13 november 2014

Av nettisheltenkelt - 13 november 2014 21:51

Idag var vi riktigt slöa på morgonen, el rättare sagt Dio, han gick o la sig o sov efter maten så jag blev sittandes med en kopp kaffe o datan länge innan vi tog oss ut. Lite vardagssysslor att göra o sen skicka jag sms till grannen o sa att vi får åka ut med hundarna, blev en sväng till Bodele, vi hade tänkt en promenad men halvvägs när vi kom till en strand släppte vi i dom, herregud så lyckliga hundar, grannens hund var värst, hon tyckte det va underbart.....vilken kick man får när man ser dom, man blir så glad :)

Sen när vi gick tillbaka passera vi stora gräsmattor som väl egentligen är fotbollsplaner.......denna årstid är det dock lermattor ....men min granne tyckte absolut att vi kan gå där, vilket gjorde att Dio var totalt genomskitig igen.............det blev en dusch, tvångsdusch, konstigt att det kan vara helt galet roligt med vatten ena stunden o nästa stund dödligt ;) Nästa gång vi åker dit ska vi gå åt andra hållet, lermattan först o bad sen :)


Nu ska jag se ett avsnitt på 24, jättebra serie.


Några bilder från idag:

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards