Alla inlägg den 15 september 2014

Av nettisheltenkelt - 15 september 2014 10:23

Ny vecka....helgen har varit helt ok, inte haft så mycket ont i helgen o det är jag glad för. 


Igår var det dags att rösta, rösta som jag alltid har gjort.....kan ju inte påstå att jag har något som helst intresse för politik men jag vet vad jag inte gillar o jag vet vilka grunder jag står på......sen är jag otroligt anti mot SD det vet nog dom flesta så jag tycker det är tråkigt att dom gick framåt så mycket som dom gjorde....jaja, alla har rätt att tycka som dom vill....fast jag har svårt att fatta att man kan tycka så.....


Idag ska jag ta bort allt godis i mitt liv, kommer att skriva här hur det funkar, brukar ta en 3-4 dagar innan man slutar att tänka på godis men jag måste få bort ca 4 kg för mina knä, inbillar mig att det är detta som spökar, är ju sån godisråtta på kvällen, ska göra mitt bästa :)


Planer på nytt soffbord finns oxå, jag har hittat 2 som jag väljer mellan, Benny tycker ju detta är jättedumt, vi har ju soffbord, ja det är väl ca 10 år nu o vitt med kaffefläckar som inte går bort....så jag gör som jag brukar göra o köper ett bara sen får han muttra några dagar......


Nu ska jag fånga dagen o göra nåt vettigt :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards